Frode_E30 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Original btr skal fjernes eller borres hull gjennom, ellers får du kun opp trykket som er mellom original og ny btr, IKKE det reelle trykket som er på fuelrail, som er det trykket du vil vite/justere.
Kennethe34 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvordan kan du si det frode? Original btr regulerer trykket ved å åpne for å slippe igjennom bensin om trykket blir for høyt. Bensinen btr slipper igjennom går da ut via _returen_ . Om du da monterer justerbar btr på _returen_ og stiller trykket til f.eks 5bar, vil org btr åpne når trykket på tur siden passerer 3,5bar. Men siden den justerbare btr er montert på _retur_ siden vil ikke original btr klare å senke trykket ned til 3,5 bar da det møter en "flaskehals" i den justerbare btr'en du nettopp har montert på _retursiden_ Mao, vil org btr stå åpen hele tiden.
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 det som er "kjekt" er att dne orginale btr blir fort deffekt når du monterer en til etter den orginale.. og da slipper den igjennom som om den ikke er der..
Concep Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvordan kan du si det frode?Original btr regulerer trykket ved å åpne for å slippe igjennom bensin om trykket blir for høyt. Bensinen btr slipper igjennom går da ut via _returen_ . Om du da monterer justerbar btr på _returen_ og stiller trykket til f.eks 5bar, vil org btr åpne når trykket på tur siden passerer 3,5bar. Men siden den justerbare btr er montert på _retur_ siden vil ikke original btr klare å senke trykket ned til 3,5 bar da det møter en "flaskehals" i den justerbare btr'en du nettopp har montert på _retursiden_ Mao, vil org btr stå åpen hele tiden. Det ga MYE mening hos meg ihvertfall !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå