Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Original btr skal fjernes eller borres hull gjennom, ellers får du kun opp trykket som er mellom original og ny btr, IKKE det reelle trykket som er på fuelrail, som er det trykket du vil vite/justere.

Skrevet

Hvordan kan du si det frode?

Original btr regulerer trykket ved å åpne for å slippe igjennom bensin om trykket blir for høyt.

Bensinen btr slipper igjennom går da ut via _returen_ .

Om du da monterer justerbar btr på _returen_ og stiller trykket til f.eks 5bar, vil org btr åpne når trykket på tur siden passerer 3,5bar.

Men siden den justerbare btr er montert på _retur_ siden vil ikke original btr klare å senke trykket ned til 3,5 bar da det møter en "flaskehals" i den justerbare btr'en du nettopp har montert på _retursiden_ :)

Mao, vil org btr stå åpen hele tiden.

Skrevet

det som er "kjekt" er att dne orginale btr blir fort deffekt når du monterer en til etter den orginale.. og da slipper den igjennom som om den ikke er der..

Skrevet
Hvordan kan du si det frode?

Original btr regulerer trykket ved å åpne for å slippe igjennom bensin om trykket blir for høyt.

Bensinen btr slipper igjennom går da ut via _returen_ .

Om du da monterer justerbar btr på _returen_ og stiller trykket til f.eks 5bar, vil org btr åpne når trykket på tur siden passerer 3,5bar.

Men siden den justerbare btr er montert på _retur_ siden vil ikke original btr klare å senke trykket ned til 3,5 bar da det møter en "flaskehals" i den justerbare btr'en du nettopp har montert på _retursiden_ :)

Mao, vil org btr stå åpen hele tiden.

Det ga MYE mening hos meg ihvertfall ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...