Kjell Z3 Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Trodde ikke den var levert med både diffbrems og ASC, imange annonser skriver de begge deler selv om det bare er ASC,.
Morten1989 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Ok Så hvis jeg ikke har diffbrems, så spøler jeg bare på ett hjul
ThomasM Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Jeg har en 96 318i, går det ann og slå av antispinn da ? Er ingen knapp inne i bilen.. er ikke kjørecomputer
compact Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 prøvde å "burne" på tørr asfalt med min 316, å til min store overaskelse så spannt den på begge hjula.
Bjørn 320 Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Sikker på at du har antispinn da? tror det Viss du har antispinn så har du nok ein knapp ved girspaken. For å finne ut om du har det så kan du jo finne deg ein grusveg og spinne i veg Er eit gult lys ved speedometeret som blinkar når antispinnen jobbar...
ThomasM Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Sikker på at du har antispinn da? tror det Viss du har antispinn så har du nok ein knapp ved girspaken. For å finne ut om du har det så kan du jo finne deg ein grusveg og spinne i veg Er eit gult lys ved speedometeret som blinkar når antispinnen jobbar... Da har jeg ikke antispinn Hehe.. Men spinner bare på høyre hjul, men det er vell sperra.. Er jo nesten umulig og spinne på tørr asfalt med en 318i :\ eller jeg som gjør alt feil ? sorry ot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå