Morten1989 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Heisann. Jeg skal kjøpe meg en 92mod 320 cupe nå. Og den har antispinn. Går det ann å slå av denne manuellt? mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Det går vel an på nyere biler hvertfall, så da kan du sikkert slå den av der og.... Men er du sikker på at det er antispinn? Har aldri hørt om eller sett det på en 92 mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_e30 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 det går iallfall fint på min 96 mod 320. er en knapp for å sla den av ved siden av sigaretttenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ok Ja, det er antispinn og diffsperre på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg tror det er diff brems ikke sperre ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Det står diffsperre i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Det er ikke levert noe annet en diff brems fra bmw orginalt ,men flere ulike diff bremser (limited slip) alt etter hvilken modell den sitter i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ang. antispinnen så kan du skru av denne ja, er ein knapp ved girspaken. Ang. diffsperra så er det mange bilseljarar som tydelegvis ikkje veit forskjell på diffbrems og diffsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ang. antispinnen så kan du skru av denne ja, er ein knapp ved girspaken.Ang. diffsperra så er det mange bilseljarar som tydelegvis ikkje veit forskjell på diffbrems og diffsperre Ke er forskjellen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ang. antispinnen så kan du skru av denne ja, er ein knapp ved girspaken.Ang. diffsperra så er det mange bilseljarar som tydelegvis ikkje veit forskjell på diffbrems og diffsperre Ke er forskjellen da? Hei pus! Sperre sperrar 100%, noko drit på asfalt! Brems sperrar f.eks 25%...så du alltid vil ha f.eks 25% drivkraft på eit av hjula In your face! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Ok, takker for svar Men hvordan funker denne diffbremsen egentli? Er det slik at hvis jeg spøler, så spøler jeg bare på ett hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 De diff bremsene jeg har hatt på 25% har da ihvertfall dratt løs begge hjula.Har skjelden eller aldri sluppet på bare 1 hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Når jeg tok lappen i '99 i en E36 cab (ukjent årsmod.) mener jeg å huske at kjørelæreren måtte nedi motorrommet for å skru av antispinn når jeg hadde glattkjøring...? Kan det stemme? Hvis annonsen har interiørbilder, se etter ASC-knappen ved girspaken, som det sies lenger opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Ok Nei, jeg har ikke fådd interiørbilder ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Det stemmer det OLSEN han avaktiverte ABS med en sikring eller bryter ,dette er noe som blir gjort for å kunne koble ut abs ved glattkjøring (kun skolebiler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå