martsimo Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hadde prøveskilt på "lekebilen" min for en ukes tid siden.. Var ute å lekte meg litt med noen gammle dekk i fine været.. Dette ble tydligvis filmet med et ganske bra mobilkamera.. Kvaliteten er så som så, men bra til å være mob.. Her her et bilde av bilen, siden man ser den litt dårlig på videoen og den der er uten fangere.. Det er den svarte som er lekebilen.. Er Bare en liten snutt, men men.. Det var kjekt når det sto på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 ikke for å være kverulant, men jeg ser ingen svart bil på bildet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Koksgrå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 tøft Fine biler begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hmm..koffor i allverden har ikkje eg sett noken av dei bilane dine tidligare?? Den plommerauge va jo skikkelig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 hehe konge film... kofor har eg aldri sett bilane dine på stord??... den plomme røde bilen va drit fin...... å vist du hadde lakkt lit mer ti i den andre so hadde den biltt lika fin;) like bredre svarte 5 seria;) vist du skulle selt leke bilen din kor masse ska du ha for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 hva slags motor er det i den på filmen.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 tøft Fine biler begge 2 takk for d:) har bare den grå no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Hmm..koffor i allverden har ikkje eg sett noken av dei bilane dine tidligare?? Den plommerauge va jo skikkelig fine! hadde den plommerauge på wartsila ofta, så den burde du ha sitt:) bytta bakfanger å litt sånt på den før eg solgte den, så såg litt bedre ut bakfra då.. den e vist bygd om te 540 no:) solgte den i desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 hehe konge film... kofor har eg aldri sett bilane dine på stord??... den plomme røde bilen va drit fin...... å vist du hadde lakkt lit mer ti i den andre so hadde den biltt lika fin;) like bredre svarte 5 seria;) vist du skulle selt leke bilen din kor masse ska du ha for den?? va kje så ofta på stord med den egentlig, sjåfør på den et par gonge t tapperiet einaste:) Vet kje ka eg sku hatt for den.. kan jo ikkje selga leketøyet mitt:) planen e å fiksa den opp ittekvart sjølv så den plommerøde går i trondheim no, vist den e ferdig ombygd då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 hva slags motor er det i den på filmen.....? motor er fra e39 528.. automat kasse desverre..men går rimlig bra allikavel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå