Gå til innhold

e30 s38b36 turbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.Dette er vel bimmers dårligeste oppdaterte tråd.=) Men det har skjedd mye. har brukt bilen i hele sommer og det har ikke vert ett feilslag siden mapping. Skal prøve å legge ut noen bilder. Har blitt k-sport bremser og nye bbs ch felger og.Venter på k-sport coilovers. Har og handlett komplett m-tech2 styling . men den blir ikke montert før i vinter.

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bla igjennom - velg fil - last opp - kopier link som kommer opp på siden av opplastet fil - lim inn i innlegget.

interessant prosjekt! :D gleder meg til å se resultatet!

Skrevet

No vart det!!=)Skal ta flere med ny hjula å bremsene å div.

Skrevet

Det er denne bilen ja, så den på Gatebil Våler i mai! Virkelig en sleeper fra utsiden. Ryddig og clean! Det varmer mitt hjerte å høre at du skal klemme på komplett M-tech II styling, noe den absolutt fortjener!

Den fungerte jo også meget bra spør du meg, pulver i maaassevis. Mange mente også at det var feil mann som vant Vålersladden.. hehe..

Orginal råder høres farlig ut!

620 på 0,9 er meget bra!

Skrevet

ja m-teck2 er det peneste på e30 syns jeg. litt spesielt på en prefacelift bil å da=) Org råder hørest kansje farlig ut,men på denne efekten skal det gå bra. er jo derfor jeg ikke kjører mere trykk denne sesongen og. Skal se igjenom motoren i vinter å da blir det spm h råder.Har en plan om å kjøre 1,4-1,5 i trykk neste sesong.Har jo blitt ganske dyrt å men jeg har jo laget isug, gren, mm selv da. Vålersladden var arti ja, meget go sladdebil dette=)

Skrevet

Legger ut ett par bilder fra våler av bilen:pmdabxh50w58jgj7klrz.jpg

7440wkakssp0im5j7ige.jpg

wqa0oybexp3c5noyk8oh.jpg

Skrevet

Insuget er tig sveiset i alu. Har tilgang til det på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...