Gjest Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Hehe.Dette er vel bimmers dårligeste oppdaterte tråd.=) Men det har skjedd mye. har brukt bilen i hele sommer og det har ikke vert ett feilslag siden mapping. Skal prøve å legge ut noen bilder. Har blitt k-sport bremser og nye bbs ch felger og.Venter på k-sport coilovers. Har og handlett komplett m-tech2 styling . men den blir ikke montert før i vinter.
S.Hafsmo Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 bla igjennom - velg fil - last opp - kopier link som kommer opp på siden av opplastet fil - lim inn i innlegget. interessant prosjekt! gleder meg til å se resultatet!
Gjest Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 No vart det!!=)Skal ta flere med ny hjula å bremsene å div.
E36Cab1 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Tøøøft,såg rimelig gromt ut nedi der! GT'n ruva godt nedi motorrommet,hehe... Og drivverket holder stand enda?
E30_Dale Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Ja dette her var forferdelig flott gjennomført! Nice! Såg dyrt ut, men men. Den river sikkert godt opp asfalten det er sikkert!
oddis Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Det er denne bilen ja, så den på Gatebil Våler i mai! Virkelig en sleeper fra utsiden. Ryddig og clean! Det varmer mitt hjerte å høre at du skal klemme på komplett M-tech II styling, noe den absolutt fortjener! Den fungerte jo også meget bra spør du meg, pulver i maaassevis. Mange mente også at det var feil mann som vant Vålersladden.. hehe.. Orginal råder høres farlig ut! 620 på 0,9 er meget bra!
Gjest Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 ja m-teck2 er det peneste på e30 syns jeg. litt spesielt på en prefacelift bil å da=) Org råder hørest kansje farlig ut,men på denne efekten skal det gå bra. er jo derfor jeg ikke kjører mere trykk denne sesongen og. Skal se igjenom motoren i vinter å da blir det spm h råder.Har en plan om å kjøre 1,4-1,5 i trykk neste sesong.Har jo blitt ganske dyrt å men jeg har jo laget isug, gren, mm selv da. Vålersladden var arti ja, meget go sladdebil dette=)
S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 ser jo utrolig bra ut det innsuget da. hva sveiser du med når du lager sånt?
Gjest Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Insuget er tig sveiset i alu. Har tilgang til det på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå