sveioen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Litt flere bilder! Tips til forbedring utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Da kommer det en liten oppdatering her, har satt inn motor og gir fra 325! Har og fiksa endel andre ting og fjerna lyktelister osv. Før jeg fjerna lyktelistene: Ny motor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Vurderes solgt eller byttes i Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Bud over 30.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hvor langt har den nye motoren gått da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Det vet jeg ikke, men motoren høres og føles veldig frisk ut! Skal få ordnet med EU kontroll på bilen, men spørst om jeg rekker det før jeg reiser ut på jobb. Reiser ut på Onsdag og er borte i 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå