wicky124 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hadde du frontstykket også?må vel ha på ny sideskjerm og nytt panser og nye lykter?ellers er den vel komplett ser jeg..hmm..bare regne litt på dette så..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRID Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 INTERRESERT I Å BYTTE MOT FET LAKK PÅ DEN ANDRE BILEN??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRID Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 LYST Å BYTTE MOT FET LAKK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 LYST Å BYTTE MOT FET LAKK? Er jo selfølgelig interessant. Er du billakkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Nye bilder av 325en med sommerloffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Hvilken stand er bilen i generelt? Dersom delene som mangler blir montert, er bilen kjørbar da? ..Hvordan er lakken på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 eg har en golf 2 opasb@msn.com... legg meg til om du er intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Hvilken stand er bilen i generelt?Dersom delene som mangler blir montert, er bilen kjørbar da? ..Hvordan er lakken på bilen? Bilen virker i helt grei stand, ikke noe superstrøken bil da. Eneste som må monteres utenom delene er et motorfeste, men det er fort gjort iom. at fronten er demontert Ellers så er bilen 100% kjørbar, var jo i full daglig drift før delene ble demontert. Lakken ser forholdsvis pen ut bortsett fra rustflekkene på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 eg har en golf 2 opasb@msn.com... legg meg til om du er intr... Blir noe lang å frakte bilen tror jeg, hvis du bor i mo i rana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hvilken stand er bilen i generelt?Dersom delene som mangler blir montert, er bilen kjørbar da? ..Hvordan er lakken på bilen? Bilen virker i helt grei stand, ikke noe superstrøken bil da. Eneste som må monteres utenom delene er et motorfeste, men det er fort gjort iom. at fronten er demontert Ellers så er bilen 100% kjørbar, var jo i full daglig drift før delene ble demontert. Lakken ser forholdsvis pen ut bortsett fra rustflekkene på bildene. Er det noen heftelser på bilen? Har du mulighet å sende bilen med hurtigruta eller annen fraktbåt? Jeg bor ca 195 mil unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 eg har en golf 2 opasb@msn.com... legg meg til om du er intr... Blir noe lang å frakte bilen tror jeg, hvis du bor i mo i rana? hmm..vet ikke jeg.. er tralla di kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Hvilken stand er bilen i generelt?Dersom delene som mangler blir montert, er bilen kjørbar da? ..Hvordan er lakken på bilen? Bilen virker i helt grei stand, ikke noe superstrøken bil da. Eneste som må monteres utenom delene er et motorfeste, men det er fort gjort iom. at fronten er demontert Ellers så er bilen 100% kjørbar, var jo i full daglig drift før delene ble demontert. Lakken ser forholdsvis pen ut bortsett fra rustflekkene på bildene. Er det noen heftelser på bilen? Har du mulighet å sende bilen med hurtigruta eller annen fraktbåt? Jeg bor ca 195 mil unna.. ingen heftelser nei Er ikke så mange fraktbåtanløp i nærheten så blir vel litt stress, vil vel også koste noen lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1479151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg