Lars henrik Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 hej.. å bytte fra en 316 motor til en 320.. er vel mye stress.?
piggens Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 nå skal jeg ikke si det sikkert men jeg tror du bla må sveise på flere motorfester om du skal ha inn en rekkesekser og skifte girkasse muligens og litt diverse,da er det kanskje bedre å finne deg en 318is motor,de går omtrent like bra disse 2 motorene.
Lars henrik Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 mm.. må nok sjifte lednings nett og.:S blir mye jobb.. men hvet du eller dere av noen sider man får tak i motorer i stand.?
Ole@Automote Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Jeg blir mektig overrakset hvis dette ikke passer bolt on Kjøp en motor komplett med motorfester, gearkasse fester og lednings nett, sørg for å få samme årsmod så vil jeg tro att ledningsnett er bolt on også
Lars henrik Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 hmm.. ja.. motoren er 92mod.. og min er 93.. mn dem sier at ledningsnettet ikke passer.. åsså har den stådd på en aut kasse.. har manuell.. så må sjifte starter. krans. styreledd. motor fester ol.. må nok sette på skiver bak.. for å få det godkjent..
Ole@Automote Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Du trenger ledningsnett fra manuell bil, dette burde du få tak i ganske billig fra feks KOED eller andre huggerier, du trenger også ett annet svinghjul og siden start kransen sitter på svinghjulet så er den i boks
Lars henrik Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 mm.. blir stress å sjifte ledningsnettet..
Ole@Automote Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 mm.. blir stress å sjifte ledningsnettet.. Tviler på att du får kjempe problemer med det ledningsnettet du har heller men å skifte lednings nett på motoren er null problem
Dirty Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Dette burde gå helt fint med litt hjelp av noen godekammerater! du trenger ikke skifte lednigsnett i selve bilen asså! vis du tror det! er bare i motorrommet! tipper du bruker en 10 min på å ta ut det gamle og sette inn det nye! trenger ikke strekke kabler osv! lykke til vis du går go for motor bytte! vis ikke så er jo 318Is grei! den går iallefall bolt on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå