Sandersen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hm heldig du!mista lappen for 6 måneder fra forrige torsdag jeg,kjørte på opplyst veg med null trafikk,og da var svina der Samme her Quote: "Kjørte så lappen fløy" Bamble: En 19-åring fra Grenland kjørte så fort at førerkortet fikk vinger og landet i hendene på politiet da UP hadde laserkontroll på Rafnessletta onsdag kveld. Han ble målt til 132 kilometer i timen i 80-sonen, og må regne med straff i tillegg til at han blir fotgjenger en god stund framover. Detta kommer til og bli kjedelig, skulle ønske jeg hadde en fjernkontroll som i click. Fast forward! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 I 80-sonen går vel grensen for fengsel ved 130km/t? Det er utrolige kjipe greier og miste lappen, heldigvis kommer den tilbake før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 finnes det bilder av bilen din noen plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Min? Har en tråd her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34217&highlight= Men du tenkte kanskje på Sandersen sin, siden han skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Min?Har en tråd her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34217&highlight= Men du tenkte kanskje på Sandersen sin, siden han skal selge? var din jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 I 80-sonen går vel grensen for fengsel ved 130km/t? Det er utrolige kjipe greier og miste lappen, heldigvis kommer den tilbake før eller siden ja, jeg var _1_ over, ikke 2 som varden skriver. håper dem ser litt mellom fingra da as, med tanke på situasjonen: ingen biler, fin og klar sikt, kl halv 10, kjørte forbi en lastebil som gassa på, 0 prikker eller noe som helst fra tidligere. men hvem veit! Åssen var tiden som fotgjenger da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 3 måneder uten merkes...men tror ikke det er så stor forskjell på hvor mange måneder det er, da man venner seg til det ganske fort. En annen ting er at man kan ta seg en øl klokka elleve på en tirsdag formiddag om man vil, man skal jo ikke akkurat kjøre noe sted For min egen del ble det månedskort, og en del reising med buss og tog osv, som ikke helt kan måle seg med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Kjedelige saker...hvor fort kjørte du/hvilken fartsgrense? Ble målt til snittfart på 124kmt over en strekning på 3km,surt men kunne vert verre,de kunne fått den reelle farten å den var litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 5. november, kvelden etter jeg kjøpte godbilen. Ble jeg kinpset av en fotoboks i 164 km/t. En gang midt i februar tok de lappen min og jeg ble dømti tingretten i forje uke.. 24 mnd uten lappen, 18 dager i fengsel og bota blir nok dyr. Å det værste av alt er at jeg ikke grisekjører. Det var første gang jeg dro på med bila alene... Jeg hater norske veitrafikk lover! Btw.. Det ble en pen artikkel i Ha av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 24 mnd ja, det er lenge...164kmt, hadde en del mer på speedometeret da? Jeg var vel såvidt innom og hilste på 150 når jeg ble stoppet, hvertfall 145kmt. Men var kun aksellerasjon ut fra en rundkjøring og inn i en tunnel, så slakket av farten når jeg la inn 5. giret, derfor ble snittet en god del lavere(110kmt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 170 på speedometeret.. Regnet med at den virkelige farten var rundt 150 elns jeg, så fikk meg litt va et sjokk da de sa den var 164 km/t.. men det hadde jeg vel bare godt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Ja, skjønner...med fotobokser får du heller ingen fordel av snittmålinger, den tar jo kun aktuell hastighet. Mange blir jo målt over lange strekninger, og ville kanskje fått forelegg for 140kmt, selv om de hadde kjørt i samme hastighet som deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå