Bmw4life Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 lurer på å gå til innkjøp av dette oppsettet: Spiller: Clarion DXZ-778RUSB Subwoofer: Infinity KAPPA Perfect 12VQ x2 Frontsett: Infinity Kappa Perfect 6.1 Forsterkere: Infinity Reference REF7521A Infinity Reference REF611A x2 Er det noen som har noe å si om dette oppsettet? bare sånn at jeg er sikker på at det faktisk er verdt de ca 25 000 det kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Kan fortelle deg min mening. Investerte i Perfect5.1 foran på touringen, fikk god pris osv. Var og lyttet til Focal KP men syntes ikke lyden passet meg. Har gode erfaringer med Infinity og er forsåvidt svært godt fornøyd med settet mitt. Men seriøst syntes jeg A/D/S 5.1 til 600,- spenn på Torshov spiller like godt. Mener delefilteret er nesten identisk med Perfect.... Mer max effekt også; 250W... Det jeg vil frem til er at det er greit nok å bruke penger på merke, men personlig ville jeg heller spart pengene og kjøpt noe annet morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 ville nokk ha blitt fornøyd med det der jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Det er ett dyrt oppsett så du burde sjekke litt rundt hva du kan få andre steder før du går til innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå