Arild G. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Tengte jeg skulle lage en liten tråd om min E30, og legge ut bilder etterhvert. Bilen er en 88mod 320i, og var helt orginal da jeg kjøpte den. Har kun vert 2 voksne eiere før meg, og bilen virket fin og velholdt. Her er et bilde fra annonsen da jeg kjøpte bilen: Har gjort litt småtteri med bilen: -Nytt m-techII ratt, girkule, ny skinnbelg til gir og håndbrekk og håndbrekkhåndtak i skinn. -Nytt batteri. -Shadowline lister og sorte nyrer. -Sorte frontlykter og blinklys. -Farga blinklysa på baklyktene rød. -Fjerna 320i merket på koffertlokket. -Nye emblem på panser og koffertlokk. -Nylakkerte støtfangere og ny is-leppe. -Lakkert kanalene og bakplata helt ned. -Lakkerte speil. -Tatt av skvettlapper. -Tatt av hengerfeste. -Nye bremseskiver og klosser forran. -Nye bremsetromler, bremsesko og sylindre bak. -Powerflex traversforinger og bærearmsforinger. -Nye bærearmer. -Nye endeledd. -Nye stabstag foringer og pendelstag. -Nye tårnlager forran og bak. -Fk senkesett med dempere og 60/40 fjører. -Nytt bensinfilter, plugger, olje og filter, innsugs gummibelg og div... -Har byttet diff med ny foring og ny olje. -Har byttet foringene under girkassa, hardyskive og mellomaksel-opplagring. Planer i nermeste fremtid: -Har kjøpt et sport-skinninteriør som er på vei fra sverige nå(se bilde under) skal også bytte ut det blå gulvteppe med et grått jeg har liggende. Her er noen bilder som er tatt nylig: Hadde noen gamle stygge felger som jeg har pusset opp og bruker midlertidig: intill jeg får nye senterringer slik at jeg får på 9x16" erene mine: Har ingen større planer for bilen. Skal bare prøve og holde den iorden. Kommer til å oppdatere tråden med mye bilder etterhvert (har investert i nytt kamera ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Kjempefin e30! Kommer til å bli pen med de andre felgene og nytt interiør, var forresten ikke så gærn med de felgene som du har pusset opp heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 blir veldig bra med de felgene du hadde liggende der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Likte ikke felgene jeg. Men ellers pen E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Ser bra ut den E30'n der ja. De felgene du du skal sette på ser ihvertfall bedre ut enn de du har på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 syntes felgene du skal sette på var fine jeg:) pen bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Fineste E30 jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Så ut som en pen og velholdt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Pent eksemplar! Det er mulig jeg begynner å bli gammel, men en så fin E30 burde holdes i orginalstand, synes jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Takker for fine kommentarer Pent eksemplar!Det er mulig jeg begynner å bli gammel, men en så fin E30 burde holdes i orginalstand, synes jeg da.. Er jo ikke så veldig mye som avviker fra orginalt da Har tatt vare på alle lister, lykter og slikt, så det er ikke så mange grep som skal til for å få den slik den var igjenn (visst jeg engang får lyst til det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hvor har du bestilt senterringer fra a? når de bruker så lang tid at du rekker å pusse opp de gamle felgene i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Pen E30, felgene passer bra på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Fineste E30 jeg har sett Det var vel kanskje litt å ta i , men den er iaf pen og hel. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå