Arild G. Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 har knipsa noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 kjempefin bil du har er det 60/40 du har forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Pen bil! Ble drit kult med mørke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Haha, elsker skiltplatene dine! Planer om større felger? Fin E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 geirauer: takker det er 60/40 senk ja 325icab_88: synes selv det ble litt stilig effekt på noen av bildene da det var overskyet forran meg, og skyfri himmel og solnedgang bak meg slik at bildene ble litt mørke og dystre samtidig som sollyset reflekterte i bilen. Dr_S: joda.. skiltplatene er kurrante de angående felger så har jeg ikke planer om å bytte med mindre jeg kommer over noen fine bbs rs/rm eller 16" / 17" alpina felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 For all del, ikke bytt felga! De passa sinnsykt bra til bilen Komplett senkesett på den eller? fabrikat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 er FK senkesett. komplett med korte dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 så ikke hva det stod på den plata jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 "Japanschrot?? nein danke" eller.no sånt... Er det forresten en bulk på venstre forskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Strøken E30 du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 takker Dr_S: har en bulk forran på skjermen ja. irriterer meg noe jævlig. fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 haha morsomme skiltplater ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 da har jeg bytta diff, mellomaksel-lager, hardy skive og foringene under girkassa. en drittjobb når en ikke har grav eller løftebukk. neste som skal gjøres på bilen nå er å skifte olje på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Fått gjort litt ja vet hvordan det er uten grav:P Morro å se at du steller med gode gamle E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 nydelig!!=) ikke skift felger for all del! og hvis du skal selge sier du ifra til meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå