montesi Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Faren min har en ny 5-serie. Da han satt på sommerdekkene for en ukes tid siden, droppet han "ringene" som skal sitte på innersiden av felgen. De så så embalasjeaktige ut mente han:) Etter en uke merket han at det ristet, så da tok jeg en tur med den. Etter en liten runde i 100+ merket jeg en markant risting. Da jeg nesten var hjemme igjen kom det en infernalsk skriking fra venstre fordekk. Ringte nå til en dekkforhandler, og han mente at ringene måtte på.. Etter en liten tur med ringene på, virker alt ok, men ca halveis kommer det litt skriking fra dekket igjen. Denne gangen mindre, men lyden er sterkest i høyresvinger, da det er mest trykk på venstre felg. Kan noe ha gått galt? Kan det rett og slett være en stein?
PIIIPower Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 høres ut som stein mot skiva. ta noen raske rygginger så slipper den som oftest. ellers må du av med dekk og bremseklosser..
R.E.H Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 kan være at du har fått en stein imellom ankerplaten og skiven som lager en heilt jævlig lyd.. fikk d engang jeg og skjønte ikke bæra av hva d var først:Phehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå