B.E.E. Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Litt O.T., men var det du som sto parkert forrran meg i enden av parkeringsplassen på Reve i går? E-36 med STOORE felger? Stemmer, var nok meg det Hvilken av bilene var din? Min var den techno-violette E-36en med Alpina felger. Sto parkert ved siden av en E-34, ca 10 meter bak din bil. Kikket litt på bilen din, og må si den er virkelig pen.
Søreng Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Åja, husker jeg om kompisen kommenterte den da vi kom, så meget pen ut, hadde jeg vist det var din, skulle jeg sett mer nøye Får se mer nøye etter den neste gang, og rundt omkring
ollilur Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Pen bil:) Ser du har fådd m dama å på bilde:) hehe (siste bilde av interiøret)
Zakki Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 hehe... la ikke merke til det før folk sa det her på forumet
ollilur Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 hehe... la ikke merke til det før folk sa det her på forumet hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå