-AmunD- Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Bilder av green filter : Bestilt nye deler i dag : - Svart grill - M3 speil El.justering M/varme - Slitasje varsler - 2 Nye framskjermer M3 fanger og svart taktrekk hentes neste søndag!
-AmunD- Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Ikke mye aktivitet her får en siiiii!!! Vært oppi Brekestad i helga og montert svart taktrekk og henta M-tech fanger. Må få bestilt med lister til fangeren. + Noen lamper og solskjermer til taktrekket.
krza Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Var det mye stress å bytte taktrekk? Dyrt? Lurer på dette selv, men har soltak, så kan bli litt styr!
-AmunD- Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Fikk meget god hjelp til å bytte taktrekket. Var ikke så alt for mye jobb, gjorde det på en time ca. Ga en 1000 lapp for selve trekket, mangler en del små ting da. Men jaggu ble det finere med svart tak
krza Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Du må vel bytte solskjerm, alle stolpene og sikkerhetsbelte tingene. Så kan jo tenkes det blir dyrt med alt, men skal dra å høre på pris en dag på bmw forhandler. Vil også ha svart tak Hvor fikk du tak i trekket forresten?
-AmunD- Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Ja, jeg må bytte det også, skal høre med koed om de har noe liggendes Kjøpte det privat av en fyr
-AmunD- Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 ble nice med M front og sorte nyrer! Gjorde seg det ja Nå blir M3 speil og framskjermer sendt på lakkering!
vidarius Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 det blir bra detta..hvor mye måtte du gi for den da? hvorfor nye framskjermer? er di gamle til salgs?
-AmunD- Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 det blir bra detta..hvor mye måtte du gi for den da?hvorfor nye framskjermer? er di gamle til salgs? Ga 55 for den Rust på den ene og en liten bulk på den andre. Du kan da kjøpe de, men de er ikke mye å spare på
vidarius Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 okay. jeg har ripa opp høyreforskjerm så er på jakt etter en ny en... hvor kjøpte du nye? edit fant på motortechnik til 800 kr
-AmunD- Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 okay. jeg har ripa opp høyreforskjerm så er på jakt etter en ny en... hvor kjøpte du nye?edit fant på motortechnik til 800 kr kjøpte mine på koed.... uorginale,så blir spennedes å se om de passer like bra som orginale! Men de kosta jo knapt 300 kroner
Mr.Dan Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 Begynner og gjøre seg den Bmw'n din, Amund:D Ser den i Biri rett som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå