-AmunD- Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Begynner og gjøre seg den Bmw'n din, Amund:D Ser den i Biri rett som det er. Prøve å få det enda bedre Hvem er du ?
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Begynner og gjøre seg den Bmw'n din, Amund:D Ser den i Biri rett som det er. Prøve å få det enda bedre Hvem er du ? Jaja.. Det er bra. Har ikke bil jeg da. Ikke lappen en gang. Er ikke gammel nok enda Jeg er bror til en kamerat av deg.. hehe.. En som kjører en Burgunder rød Primera:D hehe Vet du hvem jeg snakker om.? hehe
-AmunD- Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Begynner og gjøre seg den Bmw'n din, Amund:D Ser den i Biri rett som det er. Prøve å få det enda bedre Hvem er du ? Jaja.. Det er bra. Har ikke bil jeg da. Ikke lappen en gang. Er ikke gammel nok enda Jeg er bror til en kamerat av deg.. hehe.. En som kjører en Burgunder rød Primera:D hehe Vet du hvem jeg snakker om.? hehe Ahhhh broren til kim remo Da vet jeg hvem du er!
Mr.Dan Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Yes.. Det stemmer;) Følger med på prosjektet ditt. Har du noen andre planer om hva du skal gjøre med den eller?
-AmunD- Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Yes.. Det stemmer;) Følger med på prosjektet ditt. Har du noen andre planer om hva du skal gjøre med den eller? Har MYE planer , men er ikke den feteste lønna på kiwi hehe... så tar litt små ting nå og da ettersom Skal utpå gjøvik i morgen kveld du også ? Far din kjøpt seg skikkelig bil nå ?
Mr.Dan Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Yes.. Det stemmer;) Følger med på prosjektet ditt. Har du noen andre planer om hva du skal gjøre med den eller? Har MYE planer , men er ikke den feteste lønna på kiwi hehe... så tar litt små ting nå og da ettersom Skal utpå gjøvik i morgen kveld du også ? Far din kjøpt seg skikkelig bil nå ? hehe. Nei er kanskje sant det. Jaja. Blir nok bra detta Amund:D Jepp, Blir nok gjøvik i mårra ja.. Så Vi snakkes nok der, om du skal dit da?? Ja du må jo komme dit da:D hehe Tja. Han har vel kanskje det ja;) Du får se den i Morgen om du kommer til Gjøvik hehe
Spiritus Sancti Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Fin bil! Hva slags senkesett har du? Hvor har du kjøpt det?
-AmunD- Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Fin bil!Hva slags senkesett har du? Hvor har du kjøpt det? Takktakk! Er Apex 60/40 dempere og fjærer. Egentlig beregna på M3
-AmunD- Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Ja, da er speil og framskjermer tilbake fra lakkering. Montert speil, meget fornøyd! Men , uorginale skjermer burde folk holde seg langt unna har jeg funnet ut! Mer jobb en det koster Masse store sprekker og helt på tryne passform! Penger ut av vinduet
-AmunD- Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Hu hei for en aktivitet her! Solgt 17" mine nå, så kjøpe noen andre felger en anna gang Lakkert de siste detaljene inni bilen så har komplett svart tak nå. Solskjermer, a-stolper og lykter. Ble forsåvidt bra, men litt "blank" lakk. Fått lister og litt div småtteri. Her er ett bilde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå