-AmunD- Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Hva er forskjellen ? Bortsett fra enorm pris forskjell ?
02 Touring Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Den ene passer perfekt og den andre gjør det som regel ikke. (noen små justeringer her og der.)
-AmunD- Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Anbefales det og kjøpe orginale eller er det så små justeringer at det blir verdt det forhold til prisen ? Og holdbarheten på de uorginale forhold til orginale?
Willersrud Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Kjøpte uorginale framskjermer til touringen min, passet egentlig rett på.. må jo altid justere litt:) hehe
oddis Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Karosserideler ville jeg utelukkende kjøpt orginale. Jeg prøvemonterte en uorginal framskjerm på min for en stund tilbake, men det var over centimeteren forskjell på innfestningshull foran ved frontkappa. De orginale jeg fikk fra GS var bolt on i alle hull
garrasjen Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 De uorginale er ikke galvanisert heller, så de ruster no jæ**i med en gang du får skraper/sår i lakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå