mAZE Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 noen som skal filme i år da? Ja, jeg skal filme. Jeg stiller med to videokameraer, mulig tre. SÅ jeg skal få filmet mye inboard/banekjøring/depo. Og til dere andre som filmer, send råformatet til meg... Så kan vi få laget en film på 1-2timer i år. Bare send meg en pm, så kan vi ta adresse og slikt der.
[space] Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg satser vel på inboard i år også, så får vel filma en del som fiser forbi meg... Jeg kjører som ei pyse på bane...
mAZE Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 ":3ds4r3y4]Jeg satser vel på inboard i år også, så får vel filma en del som fiser forbi meg... Jeg kjører som ei pyse på bane... Ja du får sende en DVD oppover til meg med all forbikjøring, så kan det tilføyes på filmen jeg har tenkt å sette sammen det også
SteffenM2 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 ":294dw5w3]Jeg satser vel på inboard i år også, så får vel filma en del som fiser forbi meg... Jeg kjører som ei pyse på bane... Ja du får sende en DVD oppover til meg med all forbikjøring, så kan det tilføyes på filmen jeg har tenkt å sette sammen det også Får se om jeg får til noen bilder, vis du kanskje trenger noen Snart tid for å kjøpe kamera så!
mAZE Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jaja, vi kan jo helt sikkert putte inn noen stillbilder inni filmen ettsted også..
325icab_88 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Skulle komme jeg. Men så hører jeg rykter om at jeg ikke får kjøre alikevel. (Cab) så da får jeg tenke litt til.. Hadde gleda meg til å få prøvd sinka på bane.. Liten nedtur, men hadde vel egentlig en følelse av at det ikke ble noe fra første stund.. RASISTER Er det ikke lovlig med cab? har da sett flere cab`er på banen før
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Ja, jeg skal filme. Jeg stiller med to videokameraer, mulig tre. SÅ jeg skal få filmet mye inboard/banekjøring/depo.Og til dere andre som filmer, send råformatet til meg... Så kan vi få laget en film på 1-2timer i år. Bare send meg en pm, så kan vi ta adresse og slikt der. Dette høres bra ut! Gleder meg til å få skikkelig film fra treffet. I fjor ble det ikke så mye utav det.. ":d8krma78]Jeg satser vel på inboard i år også, så får vel filma en del som fiser forbi meg... Jeg kjører som ei pyse på bane... Pyse?? Du er jo legendarisk! (tenker på inboarden din!)
SteffenM2 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Du Gunnar, blir M5'en ferdig til treffet? Hadde vært tøft å sett den i action!
mAZE Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Om jeg husker rett var det vel [space] som drev med litt giring i fjor, stemmer ikke det?
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Det stemmer. Han gira som en helt! Steffen, får håpe det, men det er ikke sikkert. Har kjørt den en stund i nødmodus, men demonterte den igjen på lørdag, så nå ligger den helt bomba innvendig, det meste er av. Må få ting på plass igjen og se om jeg har fått den ut av nødmodus, så får vi ta det derfra. Desverre har jeg ikke akkurat mange skrukvelder disponibelt frem til 18., så det spørs, men vi får se. Det dukker uansett opp minst en annen E34 M5 (og E60 M5).
325icab_88 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Spør igjen Er det ikke lovlig med cab på banen?
johjoa Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 fy faen æ har løst å kom nedover... får ta fly nedover 17.mai og oppover 18. mai har en eksamen den 21.
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Spør igjen Er det ikke lovlig med cab på banen? Må ha veltebøyler, enten av typen automatiske som spretter opp (en del E36++) eller faste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå