jensemann23 Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Passer m42 motoren rett inn som erstatning for m40? Eller må jeg bytte like mye som ved bytte til sekser? (stabstag, dempere, skiver bak osv osv?
oddis Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Du MÅ da ikke bytte dempere, stabstag osv ved konvertering til 6er, det er KUN hvis du skal godkjenne du MÅ M42 er så og si bolt on. Ganske lik M40. Muligens litt omplassering av pinnene i motorkontakten og et nytt eksosanlegg og evt radiator.
jensemann23 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 hva er den store forskjellen mellom m42 og m44?
Dirty Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Det du trenger å bytte er ledningsnett og motor seff:P m44 har en 1.9 L og m42 har 1.8
jensemann23 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 hva vil det si å bytte ledningsnett egentlig? Må jeg bytte en masse ledninger inn til cupeen, tenningslåsen, instrumenter, turteller osv?
Mr_Sunde Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Ledningsnettet det er snakk om er det som er på motoren. Ledningsnettet på bilen trenger du ikke å røre så lenge det er motor fra samme bil sånn at du har lik tilkoblingskontakt.
jensemann23 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 noen som vet om Jacooob her på forumet har solgt den IS-motoren?
jensemann23 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 bump? Ingen som vet om denne motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå