S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så jeg endte opp her. TRenger ett lokalet til å skru i. kan være alt fra en gammel møkkakjeller og oppover. bare det er stort nok til to eller flere biler. Bor i Sarpsborg, så det bør jo helst være i nærheten... send meg en pm om du har noe, eller vet om noe.... på forhånd thx....
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 det som er problemet med dette er at hvis man skal skru på andre steder så blir det alltid mye bildeler og dritt liggende langs husveggene.. vi har en gammal møkkakjeller vi *høre med fatter*
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Ellingsen: er egentlig flere. men hvis du har noe så kan det hende jeg er interesert:) Bmwhans: skal vel klare å holde bildelene innenfor veggene, men det blir nok stående noen biler der, det skal du ikke se bort ifra. Setter veldig pris på det. begynner å bli desperat.. hehe
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 oj, så først nå hvor du bor.. hehe litt langt å kjøre til hobøl vær dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå