Puyol Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Er det noe problem å rense et konisk filter med tennveske? Har skylt det 10 ganger med vann men syntes det lukta litt for mye tennveske... Det er vel ikke skadelig for motoren?
CSM Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Nei. Om du så tømmer tennvæske inn i innsuget mens motoren går, vil den nok i værste fall fuske og stoppe. (Med mindre det oppstår brann i motorrommet). Så lenge det finnes smøring (vhja motoroljen) og kjøling, vil motoren tolerere veldig mye!
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 hvorfor brukte du tennveske? får kjøpt rensekit her og der. koster vel ca 200kr. det holder til 3 rens ca
Puyol Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 hvorfor brukte du tennveske? får kjøpt rensekit her og der. koster vel ca 200kr. det holder til 3 rens ca Ja, skulle vel ha kjøpt et sånn kit. Men tenkte at tennveske rensa veldig godt, noe det og gjorde Så jeg skal ikke bekymre meg for å sette det på igjen?
2RE_Racing Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Husk å sett filtret inn med olje før du monterer det!
Puyol Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Hehe, ja det skal jeg gjøre Tennveske legger vel ikke igjen noen rester?
ChrZZ Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Husk å sett filtret inn med olje før du monterer det! Hva slags olje, og hvordan "sette inn"?
babjorn Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 har green filter på min,må dette settes inn med olje,noen som vet?sette inn med olje,da mener du?
tobben! Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Det som evt. skulle være skummelt med tanke på hva du bruker til å rense og olje inn filteret er at luftmengdemåleren er sensitiv for fremmedlegemer(har jeg hørt). Fikk i hvertfall advarsel om å bruke for mye olje, da dette kan skade lmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå