Mack10 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Tenkte og slenge på en ny bakpotte for og få litt mere lyd og et stiligere look.. Men lurte på hvor mange tommer jeg må ha på "in" lissom.. Noen som har noen bakpotter og anbefale!? Ser de har en på kimmit til 800 kr.. http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id/252 Tenkte og ha dobbel utgang i chrome.. Og blir det noe mere lyd i bilen bare ved og bytte til denne!?? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ville tenkt meg om et par ganger til før jeg satte noe sånt på en e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Noen andre tips!? Har ikke sjekket noen andre sider enda.. Men gidd ikke betale 4000 spenn for en bakpotte lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 noen som vet!? tips til bakpotte valg!? blir det noe bedre lyd!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hvis du ikke vil legge noe særlig med penger i det så ville jeg latt være og heller kjøpt et konfilter el noe annet snacks til bilen. Billige bakpotter bare bråker, og det hører vel ikke hjemme på en e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå