Frakk2000 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Bilen min ble stjålet i kveld, i Kristiansand. Den ble stjålet mellom 2100 og 2300. Mest sannsynlig så er dette et bestillingstyveri, og jeg har en mistenkt i saken. (Send meg en PM dersom du har noen opplysinger) Bilen ser slik ut: Den lå ute for salg, og jeg hadde en som sa han ville kjøpe bilen i dag, han ga meg en pris over antydningen på nettet, og senere i kveld så var bilen borte. (Pluss et par andre mistenkelige forhold). Bilen er lett gjenkjennelig med Hella Angeleyes foran, og M-Tech front uten grill. (Ingen tåkelys). Den hadde også AP senkesett, M-Tech girkule i skinn, en pioneer CD spiller, midtarmlene osv. Det lå også litt deler i bagasjerommet. Registereringsnummer: PP40491. Blir du tilbydt eller finner deler fra denne på nettet, så gi meg beskjed på : frakk2000@hotmail.com eller PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Ikke for å være ufin, men hvem "bestiller" en E36 318i? Er nok et helt vanlig biltyveri tror jeg. Like forbanna kjedelig er det uansett, at folk ikke kan se forskjell på mitt og ditt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hørtes jo ikke så mistenkelig ut at noen hadde gitt deg bud over internett da viss bilen ligger ute for salg...men hva slags andre mistenkelige ting ligger til grunn for mistanken din da??kipt når sånt skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 er vel sjelden eller aldri som byr OVER antydning på en bil! Kjipe greier å få frastjålet bilen vil jeg tru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 kanskje det er en som har for mye penger...hehe, ikke godt å si. Tror bilen blir funnet igjen jeg, bruker som regel og ordne seg. Var den forsikret forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Bilen hadde bare ansvar. Iogmed at jeg ikke ga så mye for bilen.. (mindre enn prisen jeg la den ut for). http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9897927 Får håpe noen finner den, eller at politiet finner ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm, hørtes faktisk litt merkelig ut det der ja...Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 uff, hater sånn som det der... på tide at folk begynner å respektere hverandres eiendeler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Bor jo ikke lagt fra deg! så skal være på utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 skal holde litt utkikk jeg også på disse kantene, men litt rart hvis han er ute å kjører med bilen din da hvis den er politi etterlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hehe.. hva er politi avlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 etterlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 lol var litt tidlig på morgningen hehe mente etterlyst ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Hvem gidder å stjele en så skabbete og billig delebil? Jaja. Har ikke betalt så mye for bilen, så jeg får trøste meg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er da uansett DIN delebil, og ikke en eller annen skabbnisse rundt om kring sin! Blir forbanna hver gang jeg hører om biler som er stjelt, ødelagt og ramponert, uheldigvis finns det folk der ute som ikke respekterer andres eiendeler, mange folk. Håper det ordner seg for deg! Han karen du kjørte etter høres ganske mistenkelig ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå