BlaZteR Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hei, jeg har nylig kjøpt meg en E30 83 som jeg skal pusse litt opp. Jeg oppdaget problemer når jeg skulle sette inn cd-spilleren min. Jeg kunne ikke finne noen av strømkabler ++ til cd spiller inni der cd-spilleren skal sitte. Noen som har noen triks til å ordne dette ? Fungerer det eventuelt å trekke en kabel fra + å en fra jord å trekke det igjennom torpedoveggen også koble det direkte til spilleren ? Eller vil det bli problemer med lys til spilleren osv ? MVH Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 vist ikke det ligger ledninger der ,så er det bare og trekke opp slik du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 ok, takk skal du ha kunne det ha vært lurt å kobla det igjennom sikringsbeholderen eller noe ? Eller montere en sikring på den kretsten jeg skal koble ? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Trenger ikke ha det gjennom sikringsboksen, men hvis du ikke har noen ledninger der, som det kommer strøm på når tenninga vris om, kan du koble en ledning direkte fra batteriet som må settes både på minne og strømløedningen til cd spilleren, da må cd spilleren slåes av og på manuelt hver gang den skal brukes. Pass på å koble en sikring på ledningen fra batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Koblet den direkte fra batteriet jeg, sikring er det i spilleren.. Så det skal vel ikke være noe problem. Tar å kobler så strømmen til spilleren går på når jeg vrir om tenninga en annen dag, selv om det ikke er så viktig for meg.. Men er kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 funker fett rett fra batteriet ja, men for sikkerthets skyld så kan du jo ta en sikring. lettere å bytte den enn den på cdspilleren da du må ta den ut osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Og dersom det blir brudd på kabeelen er det jo dumt å ha en kabel som går fra batteripolen som ligger å gnisser i karosseriet. Så lønner seg å sette på en sikring rett etter batteriet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Jepp, mange Ampere er det lurt å sette på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Bruk 15amp du. Skulle den komme til karosseri ryker den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlaZteR Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Jepp, kjøpte sånn sikringsholder på biltema, der du kan koble inn en sikring å føre strøm igjennom. Det burde vel bli bra nok. Så da setter jeg inn en sikring snart ettersom bilen ikke er i daglig bruk. Takker for alle svar folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå