cypher Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Pakningene over siderutene framme på cab'en er begynnt å bli dårlige, så jeg fikk et pristilbud fra Biltreff i førde idag, de skulle ha 5300,- ca for å skifte begge pakingene, er ikke dette j*vlig dyrt? Eller var det bare meg som var litt for optimistisk?
cypher Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Ingen som vet hva sånnt bruker å koste?
babjorn Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 er ikke sikker på hvem du mener,men til Coupe så er det vel denne gummilista rundt fører å passasjer dørene https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= men ikke sikker på åssen det er på cab desverre,men var jo mye penger di skulle ha,er vel noe du kan bytte selv...?
cypher Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Nja, mener at den gummilisten som går over vinduet i fronten også går bakover vinduene, den er ganske dyr, koster ca 1300,- på koed.dk.. Noen med cab her som vet om det er mye pes å skifte en sånn?
Oppheimen Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 er d ikke en DIY tråd på d da ? sjekk www.gsbildeler.no der finner du priser på alle listene uansett hvem av de listene der bak du mener..
GooraN Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Mine pakninger over vinduet er også gåent, dette er en 325i cab 87mod, noen som kan ta seg tid til og sjekke pris på nye pakninger ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå