Gå til innhold

FORBANNET!

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint at du fikk oppklart det.

Sånn kort innpå, var dama nice eller? :lol:

NEINEINEI!! schtøgg!

Tror hun har fallt fra "Styggetreet" og truffet ALLE greinene på vei ned.. +stammen og rota!!

Så hun fikk ikke slippe unna pga utseende nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt! Dårlig gjort å stikke av uten å ordne opp..

Jeg ble også påkjørt for en tid tilbake, men han var heldigvis ærlig og sjekket opp registreringsnummeret, og ringte til far min :wink:

Jeg så at du kanskje ville gi Paul han en blomst o.l. på www.haugalandbilentusiaster.net forumet :wink:

Pauls Catering holde te i Krossen på Åkra (der me pizzabakeren)

An lage jysla go mat! Det e sikkert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt! Dårlig gjort å stikke av uten å ordne opp..

Jeg ble også påkjørt for en tid tilbake, men han var heldigvis ærlig og sjekket opp registreringsnummeret, og ringte til far min :wink:

Jeg så at du kanskje ville gi Paul han en blomst o.l. på www.haugalandbilentusiaster.net forumet :wink:

Pauls Catering holde te i Krossen på Åkra (der me pizzabakeren)

An lage jysla go mat! Det e sikkert :wink:

Jeg ringte han og spurte om han kunne tenke seg og stå som vitne på skademld. og det hadde han ingenting mot.

Og da sa jeg også at jeg skulle sende ham blomster. Men han nekten, han ville ikke ha.

Så jeg sa heller at jeg kunne fikse bilen hans en gang, ettersom jeg er bilmekaniker. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil kjørte hu siden hun klarte og lage bulken såpass lavt ned?

Hun kjørte en gammel Opel Omrga. Fatter egentligt ikke hvordan hun har truffet så lavt.

Da jeg så skaden selv, reagerte jeg litt på det. Trodde det var eg Ferrari eller Lamborghini jeg da. hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til henne igår, for og få utfyllt skademld. Men da svarte mannen hennes på tlf`en, og sa hun lå og såv. Men skal banne på at hun ikke ville snakke med meg. (TØS)

Da begynte han og spør om jeg var i bilen (noe jeg ikke var), hvor stor skaden var, hvilken bil det var og hvor gammel den var.

Som om det spiller no rolle. "Jeg skal ha bilen f-i-k-s-e-t", sa jeg til ham.

Så bare mumlet han noe og sa hun skulle ringe meg opp senere på kvelden (i går, mandag) Men tror dere hun gjorde det?

Neiiida, jeg måtte ringe opp igjen. Da skulle hun plutesigt legge barna sine og hadde ikke tid. Så vi skulle ta det idag.

Utsetter hun det mer nå, så går jeg rett til Politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...