-taufic- Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 sant dt betaler 23000 i forsikring i året er en 1994 modell 318i?og er 19 år gammel... men sikkert pga hondaen jeg hadde som ble "drept" i en bil ulykke ... mn sjipt uanz meldt fint vær t helgå så caben må være inne hos lakkeren:p mnmn håper de som jore dt blir påskjørt av en x5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Da var skademeldingen sendt inn. Skal vell takseres s¨fort jeg får svar fra forsikrings-selskap. Håper taksten blir dyyyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 kvinnfolk....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 haha, bra det ordna seg til slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 haha, skrik ut når du får taksten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 fikk taksert bilen idag... får forhåpentlig svar imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Det er jo bra at denne historien fåre eg god slutt. forhåpentlig vis . har vert borte i liggnene. Men jeg fant ikke ut vem det var da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 offf... surt... jeg derimot, ble 7802,59 kr rikere idag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå