babjorn Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Noen som har E36 Coupe 93 model å som har byttet hatthylla fra en nyere modell? var innom BMW nå,å dem har ikke sort hatthylle til min modell.Du får sort hatthylle til 9mnd 93 model men min er 1mnd i 93...noen som vet hva som er forskjeld på dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Kan være jeg er dum nå, men kan det være at din ikke har nakkestøtter bak, mens de fra 09/93 har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 har nakkestøtter å nedfelbare seter i bilen,spurte på BMW hva som var forskjel på hatthyllene men det viste dem ikke så håper noen vet,for har lyst på sort.den jeg har nå er det 6*9 høytalere i å den begynner å bli stygg på grunn av sola,vil ha det ordentlig å heller sette 6*9 i adapter under orginal høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 har ikke lyst å trekke om hatthylla heller,blir litt harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hva er harry med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 jeg syns det ser litt hjemme mekka,men mange som syns dette er pent.syns det var tøft for 5år siden..men ikke lenger nå,men dette er min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Spraya hatthylla i min bil med svart spray. Ble helt topp det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Spraya hatthylla i min bil med svart spray. Ble helt topp det. Vanlig svart lakk? Klistrer ikke stoffet seg sammen da? hvis du skjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 nope... det gjorde ikke det. Var opprinnelig grå den hattehylla min,men den var falmet av sola så den var ikke pen. Brukte bare sortsilkematt spray,ble veldig jevn og fin i fargen. Og mye billigere enn å kjøpe ei ny hattehylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 ja får se hva jeg gjør takker for noen svar alterantiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå