Ivanrogov Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Tok noen bilder i kveld. Kanskje ikke den beste kvaliteten på bildene men. Skal redigere bildene i PS i morgen, så legger ut uklippet bilder først ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Pen og spesiell bil Men du mangler senterkopper på felgene, pluss at AE og E30 er som en ugle på speed = "nåt werri nais" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Mangler senterkoppene pga av at jeg ikke har skruene Angeleyes, tja.. det ser brukbart ut synes da jeg. Ser kanskje litt rart ut på bildene.. Men jeg er fornøyd med lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Likte de kantene på felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Felgene er Brock B1 10x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 så udregelig ut å kjøre med tanken på høyden foran.. må jo subbe OVERALT! tipper du har bytta bunnpanne før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg synes E30 var tøff.. Men det jeg synes må bare være orginalt på E30, det er speilene. Passer ikke med m3 speil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Syns det her var helt rått! Riktig stuk liksom. Angeleyes passet godt inn syns jeg Men bakkeklaringen er jeg meget skeptisk på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 fin bil. men slik jeg ser på det bildene så er den ikke ås sykt lav! tror ikke den er så mye lavere en min! og jeg klarer fint å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 denne var drit fin syntes du skal være skikkelig fornøyd med denne bilen;) og de angeleyesa passa meget bra inn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Disse trill runde angeleyesene får bilen til å se ut som en katte på LSD...hiv på noen lyktelister så du får brutt opp ringene i overkant Fine felger og baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Har lyktelister. Men ikke på bildene. Fronten er forfærdelig lav, ønsker meg en orginal front for og si det slik. Blir nok Mtech 2 styling på denne i sommer. Om ikke jeg selger hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 få på m-tech2 styling ja da har du en smoooth touring. tøffe bilder btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Takk. Mtech koste masse penger, + lakering. Men det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Fin E30 Er felgene 10" både forran og bak? Hva er dim på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå