Analex Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Endelig fikk jeg kjørt opp til klasse b igjen etter 9 måner uten lapp. Husker dagen da purksvinet spurte om å få se førerkort og beholdt det som om det var i går. Var som å få beina avkappet ved hofta, men endelig over. Gratulerer til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 veit hvordan det føles! fikk igjen min for en mnd siden jeg å. er deilig ass! man er ikke høy i hatten når man ser blålysa på sivilbilen i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Nice graittis med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Gratulerer med lappen igjen, and take it easy on the roads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Gratulerer Vet hvordan det er å sette seg inn i bilen etter et lengere opphold uten lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 fett!! 11 livstidsdommer! LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå