M3/M5 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Hei. Lurer på hva det vil koste å få bygget bilen så den tåler de kreftene som finnes i limmets bil. Tenker først og fremst i en E30. Eventuelt kjøre den på 0,6 bar og 542 hk. Hva må gjøres med bilen? Hvis man skal prøve å få den godkjent med 542 hk og den motoren? Vil det bli veldig dyrt? Håper noen kan hjelpe meg med ca pris på å få bilen ferdig bygget. Motoren koster jo 120.000 kr å så kommer det jo ca 15.000 kr i bil (+ det som koster å få fjerna eventuell rust osv.) Og x anntal kr til deler som må til før å få dette til å fungere. Mvh
shibby Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 beste er vel å finne ut av hva han har hatt på bilen, det burde vel matche hverandre ganske bra..
oddis Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Hvor har du det fra at motoren koster 120 000kr? Gamlemotoren til Limmet er jo også solgt såvidt meg bekjent. Du kan regne greit mye mer enn 120k for en motor med like specs som Limmet hadde hvis du skal bygge en lik selv. Til opplysning har Limmet uttalt at han har brukt mer enn hva en M3 CSL koster på den E30n sin.
Gjest Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Trodde limmet hadde en s38 motor? s50b30 hadde han..
Gjest Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Hvor har du det fra at motoren koster 120 000kr? Gamlemotoren til Limmet er jo også solgt såvidt meg bekjent.Du kan regne greit mye mer enn 120k for en motor med like specs som Limmet hadde hvis du skal bygge en lik selv. Til opplysning har Limmet uttalt at han har brukt mer enn hva en M3 CSL koster på den E30n sin. limmet la ut motoren sin for salg for 120k for en stund siden. men mener jeg har hørt at bare motoren var påkosta over 200k..
Testpiloten Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Og hvis du først skal svi ivei 120 tusen på en motor bør du ha rimelig greit budsjett til å få resten i samme stilen også mener jeg da! Bør ha bremser, drivverk, understell som duger til gangs. For ikke snakke om å ha råd til å kjøre i stykker motoren
Kristov Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Apropro Limmet, hvor i Norge havnet motoren hans?
M3/M5 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Etter det en venn av han sa så va ikke den solgt. Men vet at limmet har kjøpt seg en s4 biturbo. Så han har noe gromt på gang. Men synd om motoren er solgt :s Men ikke rart, hvam vil ikke ha den motoren. hehe.. Ska snakke me han når han e på msn. Så skal jeg no få avklart om den er solgt eller ikke. Å eventuelt hvor den havnet mvh
Quattrokiller Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Bilen hans er hovedbilen i siste performance BMW forresten. Løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå