WAR_lock Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Noen som kan gi meg noen tips på hvordan eg skal reingjøre mine fører stoler / bak seter . Stolene er ikke i skin, men i stoff Hadde vert kjempe kjekt om noen med erfaring med dette kan legge igjen noen tips og triks mvh Øystein
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 får interiør shampo på f.eks torshov. eller interiørrens.... er enkelt å bruke, står bruksanvisning bakpå... personlig bruker jeg den auto glym rensen...
Springsteen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 auto-glym interiør shampooen har virket fint for meg også har ikke slike seter selv, så vet ikke hvordan det er med disse, men den kan i følge beholderen brukes på det meste, så lenge det er av stofflignende materiale, og ikke skinn
babjorn Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Auto glym virker som et bra merke,har brukt det på teppe i bilen nå å det fungerte bra
Berre83 Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Bruker clean-pro på jobb. Helt genialt stoff, kan bruke det på taktrekk og. Det beste er jo å leie en tepperenser,de har små munnstykker som er greie å bruke i bilen. Da får du opp all driten som har samlet deg i setene.
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 støvsug godt før du begynner, også når du har rengjort....
B m w 5 2 5 i Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Henger meg på og anbefaler Auto Glym sin shampo.. Fungerte utrolig bra. Tok ALT av flekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå