fatboy Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=z1gKem6rRLE nå vet jeg at jeg trenger sperre:/ Edit: Siden filmen har blitt fjernet fra Youtube, så blir tråden stengt. R Andersen
Toro Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 En clutch som får juling hvertfall Litt risikabelt å legge ut sånt med skiltnr som vises
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 hva har filmen der med sommer å gjøre? er jo masse snø der... enig i hva som er nevnt her, dumt å legge ut film som det der med synlige skilter...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 tøff film. men veit om folk som har mista lappen pga slike filmer med skiltnr synlig...
StianA Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 jepp ikke lurt å legge ut film med skilt nummer, er flere som har driti seg ut på det, og fått lappen beslaglagt på stedet.
mortena Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Det snør i helvette den dagen jeg behandler min bil sånn...
fatboy Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 greit dem har skilt nr, men sier 5-0 noe så skal jeg gladelig påpeke at dem står og ser på når am-car gutta driver på samme måten. og når dem ikke vet hvor det er og kan måle spor og slikt og ingen anmelder det så er det lite dem gjør med det. har flere kompiser som har gjort akkurat samme hvor skilt vises og det ble faktisk anmeldt men det skjedde ingen ting. tar det ikke så tungt. og det er sommer når det er blå himmel, sommerdekk er på og gummilukta sviver gjenna nesa=)
Anbefalte innlegg