zuir4m Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Hei! jeg har en BMW 320i. Jeg skulle skifte til kn powerfilter, men så var det festet 2 slanger til det orginale filteret, hva gjør jeg med de? ene kommer det vann ut ifra, den andre vet jeg ikke.. hva kan jeg gjøre? Når jeg starer motoren spruter det vann ut av den ene slangen... Forslag til hva jeg kan gjøre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 det er temp justering, dingsen i luftfilterkassen måler insugstempen og åpner eller lukker.jeg hadde problemer med den i forige uke.den ble morken,og begynte å lekke,og dermed gikk motoren seg varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 det er disse slangene du mener sant ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 da jeg skiftet til filter skrudde jeg de bare av boksen og stripset de fast et sted i motor rommet, lurt å stripse de fast et sted de ikke er i veien da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Kjøpte du en som var spesieltilpasset til bilen din ?? Her montert til E-34 525 og E-46 330, var bare plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Det var de på bildet der ja... vet ikke hva jeg skal gjøre med de, jeg prøvde å lukke de, men da gikk den seg varm, så jeg måtte bare putte på orginalfilteret igjen.. hva kan jeg gjøre, noe enkelt. jeg har ikke peiling på bil for og si det rett ut, hatt bilen i 2 uker nå, har greid å kjøre den varm ca 10 ganger + kjørt inni en lyktestople da det var sørpe ute og jeg hadde sommerdekk ikke lurt igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Kjøpte du en som var spesieltilpasset til bilen din ?? Her montert til E-34 525 og E-46 330, var bare plug and play. har instalert på 520 på de e39 og e34. også plug and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 da jeg instalerte på mine E46 og E36 320`er var det greit,for der hadde jeg ikke de slangene. men på den E36 325IS `en jeg har nå er det et annet opplegg... med sånne slanger,og dynamokjøling osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Så... hva skal jeg gjøre med de slangene? ;| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hvilken årsmodell er bilen din?? har du sjekket monteringsbeskrivelsen på hjemmesidene til KN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Det er en 91modell 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Det er en 91modell 320i. du kan jo gjøre som jeg sa da;) jeg har også en 320 91 mod. da jeg handlet meg filter så kjøpte jeg et universalt et, og det var bare et vanlig filter, da jeg skulle sette det i bilen skrudde jeg av luft boksen og da så jeg de slangene som satt i den boksen da jeg også trudde det bare var og skru av de kablene fosset vannet ut over hele meg å må si frost væske smaker dritt!! men når du løfter opp boksen ser du at det går ann og skru av de kablene (det er bare 1 skrue) da du har skrudd ut den så dukker det ut en termostat den kan du stripse fast et ledig sted du finner i motor rummet (trur jeg festa min i nærheten av torpedo veggen) da du har gjort det er det bare og sette inn kn filteret så skal alt virke bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå