Larsi Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Bilen har hatt litt ventiltikking før, men det har redusert litt i det siste. Den har også vert på service på godkjent bmw merkeverksted rett før eg kjøpte den. Den er bare gått 168.000 km. Det hele begynte med at eg fikk besøk og de ville høre anlegget. starta bilen med startkabler (er en kortslutning en plass som tapper batteriet for strøm i lengre tid) starta bilen, og satte meg inn og kjørte til en p-plass borti her, merka at det rista mere enn normalt fra motoren. stod der og spilte litt, så kjørte eg litt lenger bort og skulle opp en kort bakke, der stoppa bilen opp, hørte et lite smell eller noe (kan ikke bekrefte det, for det skjedde så fort) Kinna litt der uten hell. Det var også lite bensin på bilen, så eg kjøpte 5 liter og fylte på og seg ned fra bakken og fikk strøm fra en annen bil. Fikk såvidt start på den og det kakka som en gammel diesel båtmotor. det rista litt også, men den fikk ikke noe spesielt turtall. Den daua også av når eg gidde gass. Det endte med at eg måtte sette bilen fra meg 200-300 meter fra her eg bor. Det liker eg ikke, i og med at det er verdifulle saker i bilen. Og den står på en privat eiendom. Noen som har tips til meg om dette??? Takker veldig for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 liten bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 hmmm... tatt toppen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CSM Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Sjekk slanger/gummibelger på innsuget for sprekker og tilkobling. Og om spjellet i luftmengdemåleren går fritt og er fri for diverse dritt. Sjekk fordeler, rotor, pluggledinger og plugger for skader/sprekker/belegg. Skiller noen av pluggene seg ut fra hverandre? Sjekk vippearmer (ved å skru av toppdekselet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsi Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Har en tro på at det er vippearmene. Noe mer enn vippearmene eg bør bytte i samme slengen? vurderer kvasskam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå