Bmweee Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 har funnet den bilen på autodb. lurer då på om det kan vere et greit kjøp ang pris og stand? ettersom den er eu-godkjent og det er skiftet endel deler på den virker det som den ikkje er det verste som finst selv om kanskje stylinga ikkje er det finaste på denne bilen då.. veit ikkje om eg har posta på rett plass no då http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1469681
-Roger- Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Jeg syntes den var dyr... Er jo en ombygd 85 mod! Den km stand som står der skal du vel kanskje ikke være helt trygg på heller?
Bmweee Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 ja, km standen var merkelig lav til å vere en 85 mod, og hadde det i det minste vært en orignal 325i m-tech..så hadde prisen vært ok.. men det e jo då i bunn og grunn en 320i:P forslag til prisbud?
-Roger- Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 hehe... 20 lapper? Nå vet jo egentlig ikke jeg noe om denne bilen da, så er jo vanskelig å si...
D.Toft Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 dette er bilen til en kompis, går godt, skal være chip fra trimchip.com, kvass kam, effektanlegg fra simons.. eg har ett org instrumentpanel om det er ønskelig, men uten print platen.. apex 60/40 fjører, koni, 51mm fjørbein og skiver bak, store diffhuset med sperre. masse nytt. 4 stk borbet A 7x16 felger med dekk.. stabstag i motorrom. ikke servo. laget dobble parklys på hver side. det negative: førerdør mangler hjørne helt framme på døren, litt. bulken bak som vist på bildet, liten bulk i batteribrønn bak. det er det eg vet om bilen, dyr? litt
Bmweee Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 okei...det der hjalp litt då men skal prøve et bud så får eg sjå ka han går med på.
George Constanza Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 10 000,- og ikke ei korone mer... 85modell, snart veteran....22år gammel bil.....slulle vært på dynga...sikkert gjennomrusta og fæl....bytta mye deler, JAVEL..... Gått 158 000km på 22 år...her har noen garantert stilt den ned med over 100 000km......det har liksom ikke vært en bestefar som har hatt denne bilen enbe og alene i to og tjue år, da den kun har vært sommerkjørt, og parkert for høsten. Virka jæklig herpa og fæl, 37000 for noe sånt, da tro den gutten på nissen....fyfaen...ikke er det mtech bil, el en bil som har blitt tatt vare på Skal du kjøpe....se etter rust....OVERALT! MEN FOR GUDS SKYLD STYR UNNA..... fy faen og mye frekke selgere som finnes
George Constanza Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 dette er bilen til en kompis, går godt, skal være chip fra trimchip.com, kvass kam, effektanlegg fra simons.. eg har ett org instrumentpanel om det er ønskelig, men uten print platen.. apex 60/40 fjører, koni, 51mm fjørbein og skiver bak, store diffhuset med sperre. masse nytt.4 stk borbet A 7x16 felger med dekk.. stabstag i motorrom. ikke servo. laget dobble parklys på hver side. det negative: førerdør mangler hjørne helt framme på døren, litt. bulken bak som vist på bildet, liten bulk i batteribrønn bak. det er det eg vet om bilen, dyr? litt Jeg må få påpeke at du vet rimlig mye om bilen De negative tingene du ramser opp er bare bagateller, og det vettu.....du har ikke sagt noe om rustbehandling, og som de fleste vet er e30 kjent for å være rustebiler, Er ikke dette et paradoks. Nytter ikke å fyre på med chip og trimkam hvis bilen detter fra hverandre av rust. -VET MYE OM DET POSETIVE, MEN LITE OM DET NEGATIVE....ER IKKE DET JÆVLIG RART.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå