Joatle Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Hei, har lyst på ventilerte skiver forran da de massive har en tedens til å bli noe varme på veien hjem til meg(veldig svingete).. Er det da mulig å bare ta bremsekalipperene og skivene fra feks en m5 og sette på min bil? Håper på et svar etterhvert
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 får vel kjøpt ventilerte skiver og calipere på www.gsbildeler.no f.eks
Joatle Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 ja det gjør man, men passer de rett på en 520i som har masive orginalt?
Joatle Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Oki, hadde vært greit å vite sikkert.. Regner også egentlig med at det ikke er mer stress enn det, men veldig greit å være helt sikker først.. Så hvis det er noen andre som er sikre så er det bare å si ifra
weheeE34 Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 spørst om det er de "store" eller små fra m5`en det tror jeg, de store må ha andre kaliper og feste til kalipera..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå