Mack10 Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Tenker på og hive på 40/20 senkefjører (grei senk på org dempere?) på bilen min og lurer derfor på om hvordan det er og montere disse selv!? Bak er det vel bare og jekke opp bilen og kaste inn de nye omtrent er det ikke!? Hvordan er det foran!? Noen som har noen tips til meg her!? Takker for svar!! Arne
perrep Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Husk bare på at de må være TUV godkjente,og at de skal føres inn i vognkortet.Ellers får du en toer på neste eu kontroll.
Mack10 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Jada, det skal jeg gjøre.. Men noen som har tips til gode fjører!? Og så var det dette med montering!?
djlia Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 henger meg på her jeg! vært fint med lit info fra noen med erfaring på disse bilene!!
Mack10 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 noen!? må være noen som kan anbefale noen fjører vel!? vil ha det godt stivt men samtidig litt komfort igjen..
T.R.Melum Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 er vel ikke bare å "slenge" dem på nei... må jo ha endel verktøy som f.eks fjørklemmer... er en del krefter i sving. Jeg kjøpte nettopp settet fra supersport som GS-bildeler har. (40-30 inkl. korte støtdempere) og er spent på hvorden det blir!
Quattrokiller Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Bilstein er jo dødsseriøse, de selger demper/fjærer komplett da, evt kun dempere, men du er kun interessert i senkefjærer? . Importeres av Autotrio .Har bestilt til min, Senker 30mm foran og bak som er et greit kompromis. Må jo kunne kjøre i Norge på vinteren også. Vedr montering er det bare å søke på nettet. Er nok ikke bare å hive inn disse fjærene uten at du har satt deg grundig inn i det.
Padi Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Jepp stemmer det.Bak er det bare og løsne på demperen og trykke flyndra ned også er det bare å rive fjøra ut, men framme må du bruke fjørklemmer. Jeg har H&R sine fjører og er kjempe fornøyd med disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå