john920 Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 var litt "uheldig" i november når det var ei gammel dame som brøt vikeplikta. var å fik taksert skaden å den var på 27.000. fikk utbetalt alt i kontanter å begynte på prosjektet. tenkte som så at det ikke vil bli så dyrt å rette opp men tok litt feil der. har brukt en go del over budsjettet allerede. er bare halveis. å ingen ting skal jo gå knirkefritt. bestillte jo nye lykter. greit nok tok "bare" 6 uker å få di. åpnet di på posten for å sjekke om di var hele å da hadde posten klart å legge så mye press på di at der var festet knekt. venter enda på den andre lykta. å mangler enda side skjørt å di hadde selgeren glemt å legge i pakken med bakfangeren. uff uff. sånnt skjer. Det jeg har bestilt av styling å utstyr er: nye lykter forran å bak nye forskjermer u/hul til blinkelys front fanger, bak fanger, bakrute senker og side skjørt. nye pærer til angel eyes. zenon kit div neon før krasjen. demontert det som måtte demonteres å banka ut gjørnet på pansret. har begynt sånn lettere med montering og fjerning av bmw merket på pansret. fant ut at lister er ekstra utstyr. fjerner di å like godt. endelig kåmm bakfangeren. sinnsykt deilig. å begynte å fjerne bmw merket bak å. skilt "gropa" blir å fjernet før lakkering flere bilder kåmmer. å flere opplysninger. blir blant annet å legge inn bilder når jeg bygger subkasse til bilen, feller inn skjerm inni bilen +++++
john920 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 vet enda ikke helt vilken farge det blir på bilen. noen som har forslag?
S.Arnesen Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 angående farve på lakkeringa, så syns jeg e-34 er sinnsykt pen med en litt mørk blåfarve... husker ikke navnet på farven akkuratt nå dessverre...
john920 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 noen som vet om 18-20"felger som selges? bolt sirkel 5*120. helst litt innpress.
knopfler Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 er jo bare noen timer siden du la ut prosjektet så sitter du å bumper???
skisseper Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 drøyt med noe større enn 18" da min er senka 40/30 og 18" er helt perfekt.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Går helt fint med 19 på E34, hadde selv 8.5 og 9.5 x 19 på min 525 tds stv innpress 15 og 22 med 235 35 og 265 30. Den er også senket minst 60/40
john920 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 noen som vet om noe M3 eller M5 seter? eller hele innteriøret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå