Dirty Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 hei er det mulig å gjøre uten å må sende de inn eller bestille utstyr selv? eller noen her som gjør det for noen slanter? skal kjøpe nytt intrument til bilen min! og vil ha lik Km stand! så ikke noe fnusk her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 BMW gjør dette for en billig penge sikkert. Det tar omtrent 2minutter å gjøre det på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Det er enda billigere og ringe forsikringsselskapet. Si i fra at du har byttet instrument og den nye km er xxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Jo det går jo au ann! men orker ikke svare alle som sier! å I hLEVVEtte satan s jesus kuk har bilen dinn gått 350tusen km får ringe bmw å høre hva de skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 å I hLEVVEtte satan s jesus kuk har bilen dinn gått 350tusen km!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 BMW gjør dette for en billig penge sikkert. Det tar omtrent 2minutter å gjøre det på E36. Hadde også gjort dette på BMW, da for du sikkert et fint stempel i serviceheftet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Min erfaring med å spørre BMW med å gjøre dette (akkurat samme tilfelle), er at jeg blir litt småledd av på tlf og sier at det gjør dem selvsagt ikke. Dette er da BMW Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 ok men vis jeg viser i min bil hvor langt den har godt? så burde det vel ikke være noe problem? eller har servicehefter som sier hvor langt den har gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Du kan jo ringe og høre med ditt lokale BMW-sted. Jeg fikk ikke engang forklart meg at jeg kunne vise bil og annet, før jeg fikk et kontant nei av BMW Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 oki får ringe å prøve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hos bmw forhandler har ikke vi utstyr til å justere km på digitale målere.Vi har kun utstyr for å flytte km stand over fra gammelt til nytt instrument. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Var det ikke det han skulle her da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hadde for meg at han skulle kjøpe brukt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Det er en her i mandal som driver med sånt. Privat da vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Det er en her i mandal som driver med sånt. Privat da vel og merke. Den informasjonen blir nok vedkommende gla for å se på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå