Hansh Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Hvorfor har alle BMW'er (som jeg kommer på ihvertfall) Mulighet for å justere varm/kald luft separat med et hjul mellom dysene i midtkonsollen? Synes det hadde vært mer logisk at dette kun reguleres med den vanlige bryteren for varm/kald luft, spesielt på klimaanlegget i min E39 der jeg gjerne vil at automatikken styrer alt. Blir ikke skikkelig varmt eller kaldt uten å skru på denne.. Finnes det en dypere logikk her jeg ikke har forstått?
Tam Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Når jeg kjøpte min E39 ny fikk jeg beskjed om at det var for å endre temperaturen midlertidig , feks hvis du frøs litt uten å behøve å fikle med trykknappene på klimaanlegget osv. Synes den er grei å ha der jeg
Hansh Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Synes fortsatt det høres rart ut, er jo like enkelt å regulere midlertidig på vanlig måte.. men takk for svaret!
pbk Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Den er vel der for at du kan regulere hva slags luft du får i ansiktet, uavhengig av behovet for generell oppvarming/nedkjøling i bilen. Det er ikke så digg å få varm luft rett i ansiktet, selv når det er kaldt i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå