Gå til innhold

e 36 325i selges snarest 50 000 BILLIG! SOLGT!!!


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm...blir fristet jeg :wink:

Men, har nesten akkurat kjøpt meg bil. Syntes denne så fin ut, og med den rette motoren!

Bytter du likt med en tilnærmet strøken 91' 520i 24v, svart med lyst skinninteriør og en del utstyr snakker vi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...blir fristet jeg :wink:

Men, har nesten akkurat kjøpt meg bil. Syntes denne så fin ut, og med den rette motoren!

Bytter du likt med en tilnærmet strøken 91' 520i 24v, svart med lyst skinninteriør og en del utstyr snakker vi :wink:

Hehe... Lov å prøve seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at du gir fra deg den fine bilen for så lite penger! :? og enda rarere er det at ingen har kjøpt den for lenge siden :?

får lyst til å kjøpe den bare pga prisen :P men passer dårlig nå :P

Har ingen intensjoner om å tjene penger på denne bilen :D Denne bilen har vært gøy så lenge jeg har hatt bruk for den og det er verdt pengene jeg har tapt. Jeg ga selv 50k for bilen, og har kostet på den ca 12-15k pluss en haug med arbeid.

Selger den billig bla fordi taket mangler (klar)lakk og fordi den ikke er veldig pen i lakken. Skulle jeg forlangt mere ville jeg hele tiden hatt i bakhodet at bilen måtte være perfekt teknisk. Alle vet at med slike biler så dukker det opp ting, og man må hele tiden ta godt vare på de og vedlikeholde de. Men det er jo en del av sjarmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er litt morsomt er at det blir solgt 325 av samme årsmodell med litt m3 juggel til 100k... Kjøp denne og legg 50k i mods og du har en mye råere bil enn alle kebab vognene som ligger ute på autodb til en halv formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert Finn.no?

min kjøper fant bilen der inne... stort sett der bilene mine (og mange jeg kjenner) har blitt solgt. bilene jeg vet om har også på autodb, tinde, motorbørsen, og diverse forumer.

likevel havner det nesten i det fleste tilfeller at kjøper av bilen så bilen først på finn.no

pluss at du nå kommer under den kjente 50.000kr annonsene...

159kr er ikke så gale da:

http://finn.no/finn/input?adTypeId=20&productId=300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, att det går an 50K for en e36 325 som så velfi fin ut utifra bildene, hadde du bodd litt nærmere hadde jeg nok handlet:P

Men Stavanger til Tromsø blir LITT langt.

MEn du for ha lykke til med salget.

(muligt du har underprisa den att ingen tørr kjøpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...