R.E.H Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Har svart deg på PM Preben PS Stresser ikke så mye med salg akkurat nå, fikk en gledelig nyhet ang personlig økonomi i dag så med mindre noen gir meg 60k uten diskusjon blir nok bilen stående. Men for all del, fortsatt til salgs... feriepengene?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Har svart deg på PM Preben PS Stresser ikke så mye med salg akkurat nå, fikk en gledelig nyhet ang personlig økonomi i dag så med mindre noen gir meg 60k uten diskusjon blir nok bilen stående. Men for all del, fortsatt til salgs... feriepengene?hehe Haha, nei ikke akkurat... Skal flytte og alt med hus og lån gikk i orden dvs at økonomien er mycket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Siste sjans på 3 uker å få seg bil før jeg kjører på ferie. Er åpen for bud frem til onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Nå er jeg faktisk tilbake fra ferie Flytting står rett foran døra og jeg prøver derfor med et supertilbud på bilen. Gi meg 50k uten diskusjon eller innbytte og bilen er din. Altså 50 000 for en original 325i som er omtrent rustfri og teknisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Målte forbruket for første gang på Sverige tur. Holdte hastigheter mellom 110 og 130 og forbruket var 0.87 UTEN lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kan selges med ny lambdasonde og 4 nye 225/45-17 og ny lambdasonde for 53 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei. Bruker den olje eller vann? Når skal den eu godkjennes? Mye skulle du hatt i mellom hvis du hadde fått denne e30en? 320i 86mod Bildene kommer.. (nettstedet er visst nede for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Bruker hverken olje eller vann. Ingen tikking, ingen problemer i det hele tatt. På 10 000 km tror jeg at jeg har etterfylt 0,7 liter olje. Skal eu godkjennes om et års tid. Bilen er sinnsykt bra teknisk, men har en god del skjønnhetsfeil. Ingen bulker, men mye riper osv. Likevel, koster du på den litt lakk og stell kan du ha bilen lenge uten å tape penger. Ser ikke bildene av e 30 en din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 hei. har en 1991 318. Rød, men en del rust her og der. e-36. Gått 233.000. Nye dekk på 17" felger. hadde håpet 20.000 for den ved salg, kunne også kjørt den opp til deg og 325 ned igjen da:) Men hvorfor har ikke bilen vanos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Vil ikke ha byttebil Vanos kom vel først senere i 1992... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Siden jeg har satt ned prisen med 10k ser jeg egentlig ikke vits med innbyttebil. Jeg kan gi deg 10k for din så får du min for 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 funker jo ikke enda de bildene, har du e-post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Er det standard 25% diffbrems du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 rart ingen kjøper denne! venter på å få solgt min så skal jeg handle bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg