Gå til innhold

e 36 325i selges snarest 50 000 BILLIG! SOLGT!!!


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

Har svart deg på PM Preben 8)

PS

Stresser ikke så mye med salg akkurat nå, fikk en gledelig nyhet ang personlig økonomi i dag så med mindre noen gir meg 60k uten diskusjon blir nok bilen stående. Men for all del, fortsatt til salgs...

feriepengene?hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har svart deg på PM Preben 8)

PS

Stresser ikke så mye med salg akkurat nå, fikk en gledelig nyhet ang personlig økonomi i dag så med mindre noen gir meg 60k uten diskusjon blir nok bilen stående. Men for all del, fortsatt til salgs...

feriepengene?hehe

Haha, nei ikke akkurat... Skal flytte og alt med hus og lån gikk i orden dvs at økonomien er mycket bedre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er jeg faktisk tilbake fra ferie 8)

Flytting står rett foran døra og jeg prøver derfor med et supertilbud på bilen. Gi meg 50k uten diskusjon eller innbytte og bilen er din.

Altså 50 000 for en original 325i som er omtrent rustfri og teknisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hverken olje eller vann. Ingen tikking, ingen problemer i det hele tatt. På 10 000 km tror jeg at jeg har etterfylt 0,7 liter olje. Skal eu godkjennes om et års tid. Bilen er sinnsykt bra teknisk, men har en god del skjønnhetsfeil. Ingen bulker, men mye riper osv. Likevel, koster du på den litt lakk og stell kan du ha bilen lenge uten å tape penger.

Ser ikke bildene av e 30 en din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har en 1991 318. Rød, men en del rust her og der. e-36.

Gått 233.000. Nye dekk på 17" felger.

hadde håpet 20.000 for den ved salg, kunne også kjørt den opp til deg og 325 ned igjen da:)

Men hvorfor har ikke bilen vanos ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...