cmito Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Var ute å trillet på bilen min idag pga Dårlig batteri, så kom det en nabo syklenes forbi som jeg ikke kjenner (Bor på hybel). spurte om han hadde bry til å hjelpe meg, for det var ganske så tungt å prøve å få no fart på bilen for så å prøve å hoppe inn og hive den i gir. Jo det passet igrunnet ganske greit da, for det var vist meg han var ute etter sa han :s Ble igrunnen litt redd for at han var sur for jeg gjerne hadde kjørt litt fort inne i tunet eller noe sånn, men så ble jeg med han hitt i garasjen. Der kom han fram med tre 18" og fire ekstra dekk, kunn to som var brukenes men jaja.. skulle få disse felgene hvis jeg tok dem med meg, for nå ville kona at han skulle rydde i garasjen og han hadde kvittet seg med Bimmå. Så vurdere da å hive de på Coupe'n min for de var jo helt strøkne , men lurte på om det var noen som hadde noen bilder av andre Bmw'er med disse felgene, helst på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Åi feilpostet :S kan noen flytte denne for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Var ikke du heldig Må få se litt fler bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 kommer fler bilder imorgen;) skal prøve de på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 de var jo strøkne er jo bare og hive de på du fikk jo de gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Felgene var utrolig stilige, men hva med den siste felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Får tak i en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 ikke hver dag man får 18"felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå