Gå til innhold

Idioter på veien!

Hansh
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt agresjon her!

På vei til jobb i sted ble jeg nesten truffet av en svart Peugeot Partner Tømrerbil som lå i motsatt felt for å kjøre forbi køen, rett etter jeg hadde svingt ut fra en sidevei, med litt fart for å rekke ut før det kom biler i riktig retning, i min staselige leiebil. Det gikk bra med noen cm i margin, men han i den andre bilen, en gammel skjeggete nisse med salig blikk, bare smilte og så konsekvent rett foran seg. Så aldri ut som han fikk med seg hva som skjedde..

Store mengder slike folk kjører rundt på de samme veiene som oss andre hver dag, er det rart ulykker skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke rart at ulykker skjer nei;)

ser ofte mye rart på veiene for tiden, her om dagen så jeg en bil som hadde stoppet midt i veien og gjett hvor eieren befant seg? jo i grøfta for og plugge blomster:s

den sto midt i veien i en skummel sving holdt selv og kjøre på den, den sto jo stille den bilen men er skummelt fordet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv holdt på å kjøre i noen, kjerringa kom kjørende på en side vei, jeg lå i 50km/t på E6'en. Så ser jeg et stykke før at kjerringa kommer lurte på hvorfor hun ikke slakker av mot krysset, men neida der kjører hun rett ut på veien å ikke ser seg for eller noe. Endte med bråbremsing å hjerteklapp.. Satan tenkte jeg!! Fulgte etter kjerringa å sa henne noen alvorsord, og unnskyldninga hennes var at hun satt å pratet med venninna som satt ved siden av så hun så ikke til venstre... Skulle sagt fra til polisen så de kunne konfiskert førerkortet hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slikt skjer hver bidige dag, så mye kjerringer og gubber som kjører rett igjennom rundkjøringen her uten å så mye som røre på hodet. Blir så satans irritert på sånne folk, nesten så jeg ha lyst å gå i anskaffelse av en dritbil, så neste gang jeg ser ei kjerring eller gubbe av den sorten, ja dæven da smeller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slikt skjer hver bidige dag, så mye kjerringer og gubber som kjører rett igjennom rundkjøringen her uten å så mye som røre på hodet. Blir så satans irritert på sånne folk, nesten så jeg ha lyst å gå i anskaffelse av en dritbil, så neste gang jeg ser ei kjerring eller gubbe av den sorten, ja dæven da smeller det.

Jeg så dette senest i går kveld, da noen kjørte rett i en gul hjullaster i rundkjøringa.. gul faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, at det går an. Gamle folk påstår at vi unge ikke kan kjøre bil også videre, kjører så fort og bla bla bla. Men hvem er det som nettopp har tatt teorien og som har alle reglene ferskt i hode? Vi har ikke all erfaringen som de har, men vi kan nå ihvertfall trafikkreglene, kjerringer som kjørte opp for 50 år siden, tror du ikke de har glemt en god del, og dessuten har det jo vært en del forandringer og så, nei sett ut krav om at de over 50/60 skal ta lappen på nytt, så skal vi se at det er en del folk som blir nødt å ta bussen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vert obligatorisk med repetisjonsprøve på teori og praktisk hver 20ende år etter oppkjøringen. Er så sykt mye rart å se etter veiene. Prisen på den repetisjonsprøven kunne ha vert ganske lav da, men at vi har kortet til vår 100års dag er helt idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ut på bygda der jeg egentli kommer fra var det en gubbe som kjørte rundt i en volvo 240 stasjonsvogn.. Det at han hadde amputert venstrefoten fra kneet og ned var ingen hindring. Han både gasset, clutchet og bremset med høyrefoten. Ble mye rar kjøring av det :P

Tror ikke han hadde hatt lappen på flere år heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...