Ingebrigtsen Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Har et problem med blinklyset og det er det at det har hengt seg opp til venstre.. Uansett hva jeg gjør så lyser det konstant (blinker ikke) selv når jeg slår av tenninga står det på.. Regner med det er overledning et sted eller at det kanskje er blinklysreleet.. Noen som vet hvor det releet er? eller noen som har opplevd det samme som kan tipse hvor eventuell feil kan sitte?
Gunnar Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Det kan være så enkelt som at parklyspæra di er gått. Da tar blinklyset over som parklys på en del BMWer.. Hvis blinkingen fortsatt funker er det nok noe sånt som er problemet..
Ingebrigtsen Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Jøss de finner opp mye rart Men nå har det seg sånn at den ikke vil blinke noen veier da, den er fullstendig låst til venstre nødblinken funker heller ikke
Ingebrigtsen Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Hmm jeg har tenkt på en ting, hva med tilhengerkontakta, kan det være den? tenker på om det er noe strøm i den når tenninga er slått av som ved eventuelt ved overslag kan gi strøm i venstre blinklys
Ingebrigtsen Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Nå har jeg kommet fram til at det er i forbindelse med at jeg låser med sentrallåsen blinklyset henger seg, det er når alle blinklysene blinker når alarmen slår seg på så blir venstre blinklys hengende Kan vel kanskje være styreenheten til sentrallåsen el noe sånt da vel? hmm ingen som har peil på dette altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå