Schnellfahren Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Classy styling. Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Grattis med lekker handlekasse. Lurer på om jeg traff på denne på Ganddal på lørdagskvelden. Var i alle fall prikk lik. var fruen som var ute lørdagskvelden, så det kan stemme det var den ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 denne var bare helt rå! står en lik en på ole's trafikkskole av og til (viss ikkje det er din da?). NYDELIG bil! er kona som parkerer der når hun har bilen på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Meget fin denne, vurder om du også monterer M-tech sideskjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Bilder av to Schnitzere i familien, og minstemann må stå i gården for å passe på bilene for å få ukeslønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 å fy dæven for ei fin oppkjørsel! Dette må da vera bryne's råeste bil samling?*hehe* Er den svarte en 3 liter?? Og eg må få si, den stasjonsvogna gjorde seg veldig bra IRL Og var ACS utstyret bestillingsvare eller hadde Bavaria det inne på lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 den er ikke svart, men mørk blå... Fargen heter monacoblå met tror jeg. Den er en 3-liter ja med full AC Schnitzer oppgradering på motor og understell.. AC Schnitzer pakken var ikke lagervare hos Bavaria, så det gikk ca 3 uker før det var ferdig montert og klart på bilen.. Vet ikke akkurat prisen på pakken siden jeg kjøpte alt komplett, men på AC Schnitzer Norge sine hjemmesider så kan du laste ned brosjyre hvor de står norske priser på hver minste del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå