Gå til innhold

BMW-treff i Ålesund 1.Mai!Nå med nye bilder 8/5

///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det så ut som om fangeren fikk hard medfart, men ellers så var det vel "småtteri"... Bittert er det nok uansett.

Ryktene begynte svirre ganske raskt i luften rett etter det smalt, noen som snakket om at hjulet hadde fått seg en kraftig trøkk.

Men siden han kom seg vekk såpass kjapt så var det vell kansje ikke så ille.

En litt forferdelig opplevelse å se å så fin bil, bli utsatt for noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i Start/Mål-området som starter, og den stoppet der før den for. Så jeg så hva som var der. Å det som var synlig var fangeren og spylerdysa til lyktene. Mer så ikke jeg iallefall. Jeg gidder ikke spekulere om det var mer, det får evt eier av bilen kommentere selv hvis han synes det er viktig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i Start/Mål-området som starter, og den stoppet der før den for. Så jeg så hva som var der. Å det som var synlig var fangeren og spylerdysa til lyktene. Mer så ikke jeg iallefall. Jeg gidder ikke spekulere om det var mer, det får evt eier av bilen kommentere selv hvis han synes det er viktig....

Jeg sto et par meter unna, holdt på å få hjerteinfarkt.

Pen bil hvertfall, det skal han ha for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom treffet en snartur før jeg dro på kamp, fikk knipset noen bilder og sett noen peeeene bimmera :D Folk som tok bilder eller video må gjerne legge dem ut her! Jeg fikk ikke sett autoslalom så gøy om noen kunne lagt ut noe :D Han Kristoffer med M5`n tror jeg bare slapp unna med skrekken, knust front...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristoffer's m5 overlevde ja, litt av skjermen undr(locari) fikk seg en smell, ellers va de bare riper i fanger og en spylerydyse. for de interiserte blir det autoslalom ss2 på naf bana forstkommende torsdag, da i naf regi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristoffer's m5 overlevde ja, litt av skjermen undr(locari) fikk seg en smell, ellers va de bare riper i fanger og en spylerydyse. for de interiserte blir det autoslalom ss2 på naf bana forstkommende torsdag, da i naf regi

Kommer jeg! Men begynner det sju eller hva???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...