bmw25 Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Skal montere en Rieger GT-leppe på m3'fangeren, og med gt leppa fikk jeg med en haug med skruer og små klips. Er det noen her som har montert det før? Er det nødvendig å bruke de klipsene? Ser ikke helt poenget med de, heller ikke hvor de skal sitte på leppen.. Noen som vet?
Jonte Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Skal montere en Rieger GT-leppe på m3'fangeren, og med gt leppa fikk jeg med en haug med skruer og små klips.Er det noen her som har montert det før? Er det nødvendig å bruke de klipsene? Ser ikke helt poenget med de, heller ikke hvor de skal sitte på leppen.. Noen som vet? Jeg skrudde leppa mi rett i M3 leppa.. Ingen problemer, helt til den knakk
bmw25 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Skal montere en Rieger GT-leppe på m3'fangeren, og med gt leppa fikk jeg med en haug med skruer og små klips.Er det noen her som har montert det før? Er det nødvendig å bruke de klipsene? Ser ikke helt poenget med de, heller ikke hvor de skal sitte på leppen.. Noen som vet? Jeg skrudde leppa mi rett i M3 leppa.. Ingen problemer, helt til den knakk Ja må vel vere det samme, så lenge skruene får dritten til å sitte skikkelig så må det vere ett fett Den tåler ikke allverden altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå