Gå til innhold

Solgt: E30 320i -86 (4 dørs)(Bilder.....)


BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

E30 320i selges. Jeg har kostet på denne en del siste tiden, bl.a sorte baklykter, sorte blink foran og på siden. Den har luke, M-ratt, skinngirkule, 4 alu m/sommerdekk, vinterdekk på stål.. EU-ok 22.01.07.. Senkesett medfølger men er ikke montert....Bilde kommer.

Prisant: SOLGT :)

Mail/PM ved interresse: bimmerking (at) gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Km er ca 195 000 i følge speedometeret jeg tok ut. Jeg har byttet det, og det står ca 291 000 på det som står i. Jeg har det gamle for å vise frem hvis det er av interresse. Rust er det, men ikke noe alvorlig så vidt jeg vet... Endel steinsprut... Og to flekker på panseret(følger med nytt) og en flekk på bagsjelokket som ikke er rustet. Bilen kan ikke karakteriseres som strøken, men den er i kurant bruks-stand... Evt ett godt gatebilemne, som jeg vurderte å lage meg, men nå kjøper jeg nyere bil isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la fornuft styre deg da Martin :) Fornuft er oppskrytt :P Og, ja, baklyktene gjorde seg de :) Kan også sende med en sportskasse med første ned mot pristillegg. Som passer til M20 ;) Den er riktignok i deler da :) Men jeg har også en del andre deler som kan følge med... Baklykter(org) og diverse interiørdill... Kan som sagt vurdere innbytte i diverse, og ikke nødvendigvis bilrelatert da :) Jeg har som sagt en bil for mye snart... Men på den annen side så spiser den ikke mat og koster lite i forsikring, så det utgjør ikke så mye om den står her heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...